
◀️ رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک دختر ۱۶ ساله در دستور کار پلیس قرار گرفت. این دختر که همراه پدر و مادرش به پلیس آگاهی رفته بود گفت :شش سال قبل وقتی که 9 ساله بودم از سوی راننده سرویس مدرسه مورد آزار قرار گرفتم. ◀️ این دختر در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من در کلاس سوم دبستان درس می خواندم هر روز راننده سرویس مدرسه هر روز به دنبال میآمد تا مرا به مدرسه ببرد. اما او طی دو سال بعد از مدرسه مرا به خانه اش می برد و آزار می داد. ◀️ کلاس سوم تا پنجم را به اجبار پدر و مادرم به مدرسه می رفتم. نمی خ...
ادامه مطلب